כיום יותר ויותר אנשים בוחרים בשיטה של בנה ביתך כאשר הם מחליטים על רכישת בית חדש. אנשים רבים מבינים כי לרוב בית קונים פעם אחת בחיים ואם זה כך הרי שיש לעשות הכול בכדי להבטיח כי הבית הזה יתאים למידתנו. הדבר האחרון שנרצה הוא לקנות בית מוכן ואז לשפוך עוד מאות אלפי שקלים על התאמתו של אותו בית לחיינו. לכן לא רק זה יותר מומלץ לבנות בית בשיטת בנה ביתך אלא שזה גם הרבה יותר זול. כמובן שהדבר החשוב ביותר בשיטת הבנה ביתך הוא הקבלן אשר מלווה אותנו בהליך. לא רבים מודעים לכך אך יש לתת את הדעת על הנושא של קבלן בניין ושוק ההון בעת שאנחנו בוחרים קבלן ועל כך נרחיב.

קבלן בניין ושוק ההון – כיצד נבטיח כי הקבלן שלנו לא לוקח סיכונים מיותרים?

קבלן בניין ושוק ההון הוא נושא חשוב ביותר וזאת מכיוון שלעתים הקבלן משקיע את הכסף שלו בשוק ההון. השקעה זו מסוכנת ואנו חייבים להבטיח כי נבחר בקבלן אשר אינו מסכן את הכסף שלנו. על רקע זה עליכם להבין כי ככל שהחוזה שלכם יהיה יותר מקיף כך תוכלו להיות בטוחים כי הקבלן לא מסכן את כספכם על קרן הצבי. על כן אתם צריכים להתייחס במיוחד בחוזה לנושא הערבויות ולא להזניח אותו. בנוסף, אתם צריכים להבטיח כי התשלומים לקבלן יהיו רק בהתאם להתקדמות שלו בפרויקט וכך תבטיחו כי אם הקבלן פושט רגל הוא לא יהיה חייב לכם כספים רבים.

קבלן בניין ושוק ההון – כיצד אבטיח כי החוזה יגן עלי בצורה הטובה ביותר?

כבר אמרנו שכאשר אנחנו מדברים על קבלן בניין ושוק ההון אנחנו חייבים לשים דגש עצום על החוזה שעליו נחתום. כחלק מכך מומלץ לכם לפנות אל עורך דין אשר ילווה אתכם בכל ההליך. עליכם להבין כי סביר להניח כי עסקת בניית הבית שלכם וההתקשרות שלכם עם הקבלן היא העסקה הכלכלית הגדולה ביותר שתבצעו בחייכם ועל רקע זה אנחנו ממליצים לכם בכל תוקף לשכור עורך דין אשר ילווה אתכם בכל ההליך. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מכוסים מכך כיוון ותוכלו להיות הרבה יותר רגועים בנושא זה ולהבטיח כי תחתמו על החוזה הטוב ביותר והאיכותי ביותר שיש.

קבלן בניין ושוק ההון – נסו לקבל כמה שיותר מידע על מצבו הפיננסי של הקבלן

כמובן שנקודה נוספת שאתם חייבים לתת עליה את הדעת כאשר אנחנו מדברים על קבלן בניין ושוק ההון היא העובדה כי אתם צריכים לעשות הכול בכדי לקבל כמה שיותר מידע על מצבו הפיננסי של הקבלן. כך תבטיחו כי הקבלן לא יפשוט רגל וכך תבטיחו כי הוא יסיים את בניית הבית שלכם על הצד הטוב ביותר שיש.