מסחר במניות און ליין: מדריך למתחילים

לפני שמתחילים כל סוג של השקעה או אסטרטגיה של מסחר בבורסה, חשוב ללמוד את התחום. מדריך זה מלמד מסחר במניות און ליין למתחילים, ומהווה נקודת התחלה באמצעות הבנת מספר תהליכים:

בחירת סוג המסחר, הבנה בסוגי העסקאות שניתן לעשות במניות, איך לבחור מניות בודדות, חשיפת עמלות נסתרות, הוצאות, ועוד הרבה היבטים שכולם משפיעים על התוצאה הסופית המבוקשת: הישרדות בתחום הבורסה עם מינימום הפסדים.

בחירת ברוקר מניות למסחר המקוון שלכם

אם עדיין לא פתחתם חשבון תיווך עם ברוקר מכובד מתחום המניות, עשו זאת עכשיו. בחרו את הבורסה המתאימה לכם לפתיחת חשבון, כך שתוכלו להתחיל מסחר במניות.

סוגים שונים של עסקאות זמינים כאשר אתם מתחילים מסחר במניות און ליין, והשמים הם הגבול. הסוגים השונים כוללים את המסחר בשוק, הגבלת הסחר, מניעת הפסדים, הזמנות יום, ביטול עסקאות, ועסקאות סוגריים. חשוב להתנהל בתחום צעד אחר צעד על מנת לבצע מסחר במלאי משביע רצון בכל אחד מהמונחים האלה.

הימנעות מהוצאות שיכולות להרוס את הרווחים שלכם במסחר במניות

האויב הגדול ביותר של מסחר מוצלח במניות הוא ההפסדים. הם מייצגים כסף שהשקעתם מבלי שהרווחתם ממנו תועלת כלשהי.

דוגמא טובה להוצאות שהושקעו מבלי שהניבו רווחים הן עמלות ואגרות, וחשוב ללמוד כיצד להימנע מהן.

מגלגלים את הקוביות עם גיוס הון התחלתי

אם המסחר שלכם במניות און ליין מבוסס על ניחושים ואתם להוטים לגלגל את הקוביות מתוך תקווה או ציפייה לרווחים נאים, אתם יכולים לגייס משקיעים שילוו לכם את ההון הראשוני. התנהלות זו נקראת מסחר על השוליים והיא מאפשר למנף את המיקומים שלכם במצבים מסוימים.

יחד עם זאת, גישה זו למסחר במניות כרוכה במספר מכשולים משמעותיים אפשריים שתצטרכו להגן על עצמכם מפניהם.

כאשר אתם מתחילים מסחר במניות שוליים, אתם זכאים גם למלאי כצר. כמעט לכל סוחר מוצלח מניות בכמויות משביעות רצון בפרק זמן זה או אחר. כשיש לכם מניות, אתם יכולים להרוויח כסף אם המניות נסחרות היטב. הבעיה היא שבמצב זה אתם עלולים לחשוף את עצמכם לאחריות ללא הגבלה.

מסחר במניות זרות. זה לוקח זמן אבל זה משתלם

אם אתם מעוניינים במסחר במניות און ליין ורוצים לקנות או למכור מניות של חברות זרות, זה ניתן לביצוע אם לתאגיד עימו אתם שוקלים להתחבר יש מניות זרות. זה די פשוט לברר אם יש להם עסק וכיצד הם שונים ממלאי רגיל.

מסחר במניות לא יהיה אפילו אפשרי ללא החברות המובילות בשוק. בכל פעם שאתם קונים או מוכרים מניות, הסיכויים טובים כי ההזמנה שלכם תעבור דרך הארגונים המובילים בשוק, הסוחרים באחת הבורסות.

ועכשיו מתקדמים

עכשיו, אחרי שלמדתם על סמני השוק ועל התפקידים שהם משחקים, הגיע הזמן ללכת צעד אחד קדימה וללמוד על בנק ההשקעות.

אתם יכולים לסחור ישירות עם הבנק אם אתם עשירים מאוד, אחרת, ברוקר העסקאות שלכם יבצע מסחר בשמכם באמצעות בנק השקעות, עד שתסגלו התמחות של מקצוענים בתחום.